Advertisement

AMAN ALLAHIM BU NASIL MAÇ!! MİLİTARY VS BARIŞ G!! | PUBG Mobile

AMAN ALLAHIM BU NASIL MAÇ!! MİLİTARY VS BARIŞ G!! | PUBG Mobile AMAN ALLAHIM BU NASIL MAÇ!! MİLİTARY VS BARIŞ G!! | PUBG Mobile

👍Beğenenin 8x'i AWM'si bol olsun.
🔔Ücretsiz bir şekilde abone olup beni destekleyebilirsiniz. 💛

💪 Bu özel linkten Perdigital'e kayıt olup bana destek olabilirsiniz.

PUBG Mobile UC'lerinizi ve diğer e-pinlerinizi güvenle alabilirsiniz.

Bugün Pubg Mobile 'da Erangel haritasında oynadım.

💪 E-Sporcu Doch ile oynadığımız Mobil vs Emülatör videosunu izlemek isterseniz👇


🎮Sevebileceğiniz diğer mobil pubg videoları👇

YOUTUBERLARLA HARİTANIN YARISINI TEMİZLEDİK!! 40 KİLLS! (Tugay Gök, Egoist Pati, Doch)
👉

DÜNYANIN EN ZOR CHALLENGE'I! CAN BASMADAN OYUN KAZANMAK!
👉
HARİTAYI KAPATTIM! MAP'E HİÇ BAKMADAN OYNAMAYA ÇALIŞTIM! HİLECİ DİYENLERE CEVAP VİDEO OLDU!!
👉
32 KILLS!! REKORUMU KIRDIM!!! ONE MAN SQUAD
👉
ÖLDÜRDÜĞÜN ADAMIN SİLAHINI AL CHALLENGE! 2 AWM GÖRÜP ALAMADIK! AGA BEE🚬🔥
👉
DÜNYADA İLK!! 148 MERMİ + CAN BASMA YOK + SADECE DROP EŞYALARINI KULLAN!!
👉
HARİTANIN YARISINI TEMİZLEDİK!! 43 KILL REKOR!!!
👉
HİLECİ TAKIMLARI İFŞA ETTİM!! 2 DAKİKADA 60 KİLL ALDILAR! (BÜTÜN HİLELERİ KULLANDILAR)
👉
ZOMBİLERDEN HASAR YEMEME TAKTİĞİ! ZOMBİ MODUNDA SOLO OYNAMAK! GİZLİ KARAKOLU BASTIM!
👉

Bu video gibi daha fazla rehber 👉

🎬 Oynatma Listeleri
Challeng Videoları 👉
One Man Squad 👉
PUBG Lite 👉

🌐Başka nerelerde konuşabiliriz?
Facebook:
Instagram:
Face Grup :
Discord :
Twitter :

#tpp #pubg #pubgmobile

❓ Barış Can Kimdir?
Selam ben Barış Can A.K.A. KFCEatbox. Bu kanalımda PUBG ve PUBG Mobile videoları yüklüyorum. Eğlenceli ve öğretici videolar üretmeye çalışıyorum. Daima isteklerinizi, yorumlarınızı okuyor kendi zevklerimle birleştirip kanalı o şekilde şekillendiriyorum. Abone olan, videoları beğenen ve paylaşan herkese teşekkürler. En çok da paylaşanlara. Paylaşan candır!

Reklam ve iş birlikleri için iletişim 👉 ytbariscan@gmail.com

pubg mobile,pubg,mobile pubg,barış can,barış g,barış pubg,eğlence,eğlenceli,barış g pubg mobile,pubg mobile challenge,bilgisayarda pubg mobile,tencent emülatör,pubg hileleri nedir,barış g hileciler,pubg mobile türkiye,pubg mobile yeni sezon,türkçe pubg,hile,erangel,erangel gameplay,barış g challenge,challenge,pubg challenge,arap,arap mobile,barış g hile,aman allahım bu nasıl maç,military,military vs barış g,erangel military,barış g vs arap,

Post a Comment

0 Comments